Buenos días!

:)

czwartek, 15 marca 2012

Skirts




Skirts

Wreszcie wracam  po małej przerwie, złośliwość rzeczy martwych - problemy z Internetem . Dzień – znowu muszę z mega  dużym  smutkiem  przyglądać się , jak reszta  idzie  zażyć świeżego powietrza!  Odliczam  tylko  80h – wychodzę wreszcie  spod  kołdry!  
·        
     Plisowane, koronkowe, w paski, w kropki, kolorowe, wzorzyste, krótkie, długie ... chcę wszystkie ! ;)

koroneczka

Dziubasek
pink, pink
wzorzyste
paseczki
wzorzyste  
kwiatuszki
 


12 komentarzy:

  1. ajc zakochałam się w tej spodniczce z pierwszego zdjęcia!:) chcę taką!:) czemu odliczasz 80h? ;)

    zapraszam do siebie, może spodoba ci się moj blog!:)
    pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. cześć :)
    odliczam 80h ponieważ wtedy mogę wyjść na dwór bo mam zapalenie oskrzeli :)
    ja też się zakochałam w niej ;p
    w h&m była ;*
    obserwujemy? :)_

    OdpowiedzUsuń
  3. ladna spodnica w drugimm, spodobala mi sie.
    pytalas czy obserwujemy, okej :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely photos! Your blog is so sweet! If you want to follow each other, just let me know! xoxo

    Lia
    http://theperksofbeingagirlygirl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne spódniczki ja również obserwuje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie są śliczne <3
    obserwuje i liczę na rewanż ;*

    OdpowiedzUsuń